top of page
ML-Logo.png

מיסוד מערכות מידע בחברת Moving Life
(ERP, CRM ו e-commerce)

תחום העיסוק

חברת Moving Life מפתחת, מייצרת ומשווקת ברחבי העולם, מוצר חדשני, פרי המצאה מקורית, של קלנועית אשר מתקפלת בקלות לכדי מזוודה קומפקטית.

המוצר מיועד לאנשים הנזקקים לקלנועית, אך במקביל לא מוותרים על ניידות גהוהה (ברכב, או במטוסים).

מטה החברה, צוותי הפיתוח וההנדסה יושבים בישראל

הייצור נעשה בסין ע"פ תכן הנדסי שנעשה בארץ, והמשלוחים נעשים ע"פ תוכנית הצטיידות של מנהלי הלוגיסטיקה בארץ

 

מוצר הדגל של החברה הוא Atto שנמכר בתצורות שונות, ומסביבו Accessories רבים

השיווק נעשה בכל העולם בכמה שיטות, ובכמה חברות בת:

  • אנשי שטח, אשר מגיעים פיזית ללקוחות מתעניינים וסוגרים עסקה ואספקה במקום

  • לקוחות שפונים דרך חנויות ה Shopify של החברה

  • B2B - מול דילרים מקומיים

לחברה מרכז תמיכה טכני ומסחרי

הצורך

בשנותיה הראשונות, החברה יישמה מערכות שונות לתחומים שונים:

  • לצורך CRM - מערכת Zoho

  • לצרכי ERP - מערכת פריוריטי

  • חנויות מקוונות - Shopify

  • מכירות אנשי שטח - מערכת POS של Shopify

עם הגידול בפעילות החברה, התעורר הצורך למסד תהליכי עבודה שונים לסטנדרט אחד, ולבצע אינטגרציות בין המערכות השונות (למשל: זרימה אוטומטית של ליד שנפתח ב CRM, אל הזמנה שהתקבלה ב Shopify ואל הלוגיסטיקה והכספים שמנוהלים ב ERP)

הפתרון

  • בניית ארכיטקטורה ברורה של מערכות המידע, ובעיקר -הגדרת גבולות גזרה בין המערכות השונות

  • עיצוב תהליכי עבודה בין המחסן המרכזי בארה"ב (3PL) ובין מחסנים מקומיים משניים

  • מיסוד העבודה  הבינחברתית 

  • ממקשים אוטומטיים למערכות הסליקה השונות

  • ממשקים אוטומטיים בין ה Shopify  ובין הפריוריטי לתהליכי העבודה השונים (הזמנות, החזרות, סליקה בתשלומים ועוד)

solution1.jpg
MovingLife ERP.png
bottom of page