top of page
תחום העיסוק
DOONA-LOGO.png

קבוצת Doona מפתחת, מייצר ומשווקת מוצרי עגלות נוחות לתינוקות ומוצרי נוחות נלווים, על בסיס פטנט ועיצוב חדשני שפותח בארץ.

מרכז פעילות המו"פ והשיווק העולמי של הקבוצה הוא בארץ. מטה החברה נמצא בהונג קונג.

הייצור מתבצע במפעלים בסין ובבורמה. הקבוצה שולטת בצורה הדוקה על ניהול שרשת ההספקה של חברות הייצור.

בארה"ב יש לקבוצה חברת סחר אשר אחראית על שיווק ומכירה לשוק האמריקאי בכמה ערוצי שיווק (omnichannels):

  • מול רשתות ענק (retailers), דוגמת Target, Bye Bye baby ועוד 

  • מול חנויות פרטיות בכל רחבי ארה"ב

  • Drop-shipment

  • FBA - fulfilled by Amazon

כמו כן הקבוצה מתפעלת חנויות מקוונות e-commerce על פלטפורמת  Shopify בארה"ב, גרמניה וצרפת.

חברת הסחר מנהלת את קשרי הלקוחות שלה במספר פלטפורמות:

  • תקשורת EDI עם רשתות הענק. על גבי פלטפורמת EDI עוברים מסמכי הזמנות, חשבוניות, אספקות ועדכוני מלאי.

  • Shopify לקבלת הזמנות מקוונת מלקוחות פרטיים

  • קליטת מכירות ידנית ע"י צוות תפעול מכירות

  • פלטפורמת אוטומציה לניהול ערוצי מכירה דיגיטליים למותגים של חברת Cymbio

לחברה customer service גדול שמטפל בפניות לקוחות ומבצע פעילות upselling.

לקבוצה חברת סחר ייעודית להפצה בשוק הגרמני וחברה להפצה בשוק הסיני.

יישום מערכת NetSuite בקבוצה גלובלית - Doona

DOONA 2.png
הצורך
 
  • בקבוצה מספר מערכות ERP שונות. יש צורך קריטי לעבור למערכת אחת גלובלית שתשרת את כל החברות בקבוצה

  • קושי רב בניהול המחסן ותהליכי המשלוח. בגלל אופיים השונה של לקוחות החברה יש צורך בתפעול סגנונות משלוח שונים (ללקוחות פרטיים, לרשתות שונות, ללקוחת dropship וכד')

  • ערב רב של מערכות שתומכות באיי פעילות ללא אינטגרציה טובה ביניהם

  • מיסוד "תמונת עולם" אחידה, מדויקת, עדכנית ונגישה לכל

  • ייעול התקשורת בין החברות השונות בקבוצה: מו"פ - שיווק - מכירות - ייצור - שירות

  • הקמה של פורטל לקוחות מודרני

  • מיסוד תהליכים חכמים של MRP לצורך הצטיידות ב lead time ארוך מאד

Doona 1.png
הדרך
 
  • בניית אסטרטגיה חדשה למערכות המידע

  • אפיון צרכים והגדרה של תהליכי עבודה חדשים (Business Process re-engineering)

  • מכרז להחלפת מערכות המידע הקיימות במערכת ERP אחת על בסיס מסמך האפיון

  • בחירת מערכת NetSuite וניהול חברה מיישמת

  • שינוי דרמטי בתליכי העבודה

  • קביעת הצטיידות על בסיס MRP

  • מחשוב מלא של כל חברות הקבוצה וכל פעילויות החברות

האסטרטגיה החדשה
  • לב מערכות המידע הינה מערכת NetSuite אשר תומכת בכל פעילויות המכירה והשיווק, הלוגיסטיקה והכספים של החברות.

  • המערכת מתקשרת עם מערכות יעודיות נוספות אשר קושרו והוטמעו בתוך ה NetSuite

  • הממשק למערך תקשורת ה EDI עם רשתות הענק חובר ויושם בעזרת מערכת של SPS commmerce

  • חנות ה Shopify של הקבוצה חוברה בעזרת ממשק של חברת Netscore ההודית

  • פוטל הלקוחות הסטנדרטי של NetSuite הותאם לצרכים המיוחדים של ערוץ החנויות

  • נבנו ממשקים לקבלת תשלומים (א-סינכרונים) בעזרת כרטיסי אשראי ו PayPal

  • יושמה והוטמעה מערכת מודרנית מתאימה במיוחד לצרכי מחסן של חברת Pacejet 

  • נבנו ממשקים אוטומטיים למערך חברות ההובלה בארה"ב לאופטימיזציה של אופן המשלוח ללקוחות (TMS)

  • נעשה שימוש רחב ביכולות ה NetSuite לאוטומציה של תהלכים תפעוליים

bottom of page