top of page

אפיון מערכת CRM במועדון הספורט אוניברסיטת תל אביב

תחום העיסוק
Tel-Aviv sport-center-logo.png

מועדון הספורט מציע ללקוחותיו מגוון פעילויות ספורט, נופש ותרבות, "החל ממתחם כושר וספורט ועד חוויות נופש ופנאי".

•    חדר כושר בשני מפלסים (1,000 מ"ר) - מפלס כוח ועצימות ומפלס אירובי ותנועה. 
•    מתחם בריכות ובו בריכה אולימפית (50 מ'), בריכה מקורה ובריכה לימודית 
•    10 אולמות סטודיו
•    אולם ספורט רב תכליתי (כדור סל, כדור רשת, כדור עף...)
•    מתחם ספא הכולל ג'קוזי וסאונות
•    רפרטואר חוגים מגוונים – כ 150 חוגים בשבוע בקטגוריות של גוף ונפש, התעמלות בריאותית, חוגי ילדים, עיצוב וחיטוב ועוד..
•    פעילות ואירועים לכל המשפחה - הקרנות סרטים, ערבי הרקדה, הרצאות העשרה ...
•    מחלקות ספורט – שחיה, כדור מים, כדור יד, התעמלות אומנותית ועוד – מטעם מועדון הספורט א.ס.א ת"א
•    מחלקת פילאטיס – סטודיו וקליניקה שיקומית
•    קייטנות לילדים בחופשות השנתיות
•    בי"ס "שיאים" להכשרת מדריכי ספורט (כ 2,000 סטודנטים) – מערכת CRM ייעודית
•    בי"ס "ברושים" להכשרת מטפלים (כ 2,000 סטודנטים) – מערכת CRM  ייעודית

למועדון כ 12,000 מנויים קבועים, עם מסלולי מנויים מגוונים.

יעדי הפרויקט
  • טרנספורמציה דיגיטלית

העברת כל הפעילות מול לקוחות (ולקוחות פוטנציאלים) לדיגיטל (אתר או אפליקציה).

מהלך זה ייעל בצורה משמעותית תהליכי עבודה שגרתיים, ויאפשר לעובדים מיקוד בקידום מכירות ובשיפור השירות.

בנוסף מהלך זה ישדר ללקוחת מסר של חדשנות ויעילות בכך שיחסוך להם שיח מתמשך (ומתסכל לעתים) עם נציגי המרכז.

  • ייעול פנימי ושיפור תהליכי עבודה

גיבוש תהליכי עבודה יעילים יותר, וככל האפשר אוטומטיים. בין המחלקות, פחות ניירות ויותר תקשורת טכנולוגית.

  • תמיכה וייעול במאמצי שיווק והגדלת המכירות

אפשרות לניתוח מושכל של פוטנציאל המכירות (בכל הגזרות) ממשק ניהול משימות למוכרים,  והפעלת כלי marketing automation ככל האפשר

  • אכיפת נהלים ושימור ידע

הכנסת כל הלוגיקה העסקית לתוך המערכת לצורך אכיפת נהלי עבודה וחוקים עסקיים

  • מידע ניהולי נגיש לכל מנהל - KPI's, dashbords ואנליטיקה

  • פיתוח שירותי ערך מוסף ו"פינוק" ללקוחות

  • הידוק הניטור והבקרה של מדדים עסקיים

CRM
הדרך
 
  • בניית אסטרטגיה חדשה למערכות המידע.

  • אפיון צרכים והגדרה של תהליכי עבודה חדשים (Business Process re-engineering)

  • החלפת מערכות המידע הקיימות (הליבה ו"הלוויניות") , ואפיון של מערכת CRM אחת כוללנית, מודרנית וגמישה

  • אפיון מערכת מובייל לשימוש קהל המנויים 

  • אפיון מערכת סחר אלקטרוני לרכישת מנויים, ופעיליות מזדמנות

  • אפיון מערכת מובייל לתקשורת בין מדריכים/מאמנים לבין מנויים

  • אפיון תהליכים חדשים ואפיון BI מנהלים לקידום מכירות פרואקטיבי

CRM
CRM
bottom of page